Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE:
- W celu złożenia reklamacji lub zwrotu towaru prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego na naszej stronie w zakładce Reklamacje i zwroty na samym dole strony.
- Czas uwzględniający zwroty wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki klientowi do dnia, w którym została wysłana przesyłka zwrotna ( potwierdzenie w postaci np. stempla pocztowego).
- Zachęcamy do wysyłania zwrotów listem poleconym, ponieważ jest to najbezpieczniejsza opcja dla klienta, potwierdzająca nadanie przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem.
- Wszelkie obowiązki Sprzedawcy względem Klienta zgodne są z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (Kodeks Cywilny). Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta dla umów sprzedaży z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
ZWROT:
- Towar zwracany nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania, w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem należy odpowiednio zapakować i przesłać na adres: ul. Graniczna 2FB/23 54-610 Wrocław. ( z paragonem i uzupełnionym formularzem zgłoszeń)
- Koszt wysyłki zwrotnej jest pokrywany przez kupującego.
- Sprzedawca zobowiązuję się odpowiedzieć na zwrot w terminie możliwie najkrótszym, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwrot zostanie wykonany na konto, z którego została dokonana wpłata.
WYMIANA:
- Aby dokonać wymiany towaru należy zwrócić produkt i złożyć ponowne zamówienie.
REKLAMACJA:
- Produkt zgłaszany na reklamację musi być czysty, bez śladów użytkowania.
- Reklamowany produkt proszę spakować, zabezpieczyć przed uszkodzeniem i przesłać na adres: ul. Graniczna 2FB/23 54-610 Wrocław.
- Koszt wysyłki ponosi kupujący.
- Sprzedawca zobowiązuje się do odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia jej złożenia ( podstawą rozpatrzenia jest formularz zgłoszeniowy).
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z nami w zakładce kontakt